Online betalen
Betalen selectgoodz.nl is gemakkelijk en veilig. U kunt bij ons betalen met iDEAL, Bankoverschrijving, Bancontact en SOFORT Banking.
Het is niet mogelijk om uw bestelling in termijnen of aan de bezorger te betalen.
Garantie & reparatie
Het is vervelend als een product niet naar behoren werkt of defect gaat.
Gelukkig geven wij garantie voor een periode van minimaal 1 jaar na de aankoop.
Hoe kan ik betalen?
iDEAL Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierde kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL. |
SOFORT Banking (Duitsland) SOFORT Banking is een Europese betaalmethode waarmee betalingen en donaties gedaan kunnen worden zonder dat consumenten extra accounts aan hoeven te maken. |
Bancontact / Mister Cash U kunt betalen met de populairste betaalmiddel van België. Bancontact maakt gebruik van een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. De kaart kan zowel on- als offline worden gebruikt om mee te betalen. Betalingen via Bancontact zijn gegarandeerd en direct bevestigd. |
Creditcard Wereldwijd worden de meeste online aankopen betaald met creditcard. Het geld wordt niet zoals bij een pinpas direct afgeschreven, maar aankopen worden op één moment per maand gefactureerd of afgeschreven van de gekoppelde bankrekening. |
Bestellen, wijzigen of annuleren
Plaats je producten in je digitale winkelmandje. Als je de bestelling plaatst met je SelectGoodz account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.
Dit doe je in Mijn SelectGoodz. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren via het retourformulier.
Heb je geen SelectGoodz-account? Dan ben je het snelst geholpen via WhatsApp. Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer, naar 06 800 77 245.
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je SelectGoodz-account.
Betaling mislukt of geweigerd
Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Neem contact met ons op. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer op je rekening, beloofd.
Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.
▶Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email. Email ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is en we zoeken je betaling op.
▶Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.
▶Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email. Email ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is en we zoeken je betaling op.
▶Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.
Controleer of er geld is afgeschreven.
▶Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email of WhatsApp. Stuur ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is e-mail of Whatsapp het naar info@selectgoodz.nl 06 800 77 245. Wij sturen je dan de orderbevestiging.
▶Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
▶Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.
▶Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email of WhatsApp. Stuur ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is e-mail of Whatsapp het naar info@selectgoodz.nl 06 800 77 245. Wij sturen je dan de orderbevestiging.
▶Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
▶Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.