Bezorgen

Veelgestelde vragen

Benieuwd naar waar je pakketje blijft? Vul je track en trace nummer in de tracker en je ziet gelijk de status van je zending. Gaat je vraag over iets anders? Bekijk dan eerst onze veelgestelde vragen of neem contact op via de contactformulier onderaan de pagina.

Controleer het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus
Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakket ontvangen? Neem dan contact met ons op

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het retourformulier in, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.Grote en zware producten komen we in de meeste gevallen bij je ophalen. Retourneren is in alle gevallen gratis.

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketjenaar een DPD-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via DPD.nl vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen.

Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je SelectGoodz-account.

We gaan er alles aan doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Via de Track & Tracelink uit je verzendbevestiging kun je in de gaten houden wanneer je bestelling precies wordt bezorgd. We begrijpen dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis wil hebben. Het gaat helaas echt niet lukken. Wacht nog even af, hij komt er aan.

Volg je verzending met de Track & Trace code uit je verzendbevestiging mail. Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Dan kun je het beste contact opnemenmet ons of stuur een WhatsApp-bericht naar 06 80077245.

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het retourformulier in, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.Grote en zware producten komen we in de meeste gevallen bij je ophalen. Retourneren is in alle gevallen gratis.

Hoe werkt gratis bezorging?

Op al onze producten zit gratis verzending. Er zijn geen bijkomende kosten voor de zending naar uw huis. Hierdoor is het mogelijk dat als u meerdere bestellingen van verschillende producten plaatst, deze met andere levertijden geleverd kunnen worden.
De waardering van selectgoodz.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 70 reviews.

Menu