Retourneren | Klachten

Heb je een specifiekere verzoek of een klacht?
Vul dan de onderstaande formulier in en wij helpen je verder.

Bent u niet tevreden met uw aankoop? Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan SelectGoodz geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@selectgoodz.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retourproces:

  1. Zodra u uw pakket inlevert, ontvangt u een Track&Trace code.
    U kunt uw retourzending hiermee volgen tot aan ons verzameladres.
  2. Vanaf het verzameladres zal uw retour in behandeling genomen worden.
  3. Binnen 14 dagen ontvangt u een e-mail van ons met daarin meer informatie over uw retour. Heeft u na 14 dagen nog geen mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op, dan gaan wij het voor u na.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@selectgoodz.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product naar SelectGoodz.

De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de klantenservice op onze website.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan SelectGoodz geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@selectgoodz.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retourproces:

  1. Zodra u uw pakket inlevert, ontvangt u een Track&Trace code.
    U kunt uw retourzending hiermee volgen tot aan ons verzameladres.
  2. Vanaf het verzameladres zal uw retour in behandeling genomen worden.
  3. Binnen 14 dagen ontvangt u een e-mail van ons met daarin meer informatie over uw retour. Heeft u na 14 dagen nog geen mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op, dan gaan wij het voor u na.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@selectgoodz.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging

Contactformulier

Retourneren | Klachtenafhandeling

01. VUL UW GEGEVENS IN

02. OMSCHRIJVING

Bestand uploaden
De waardering van selectgoodz.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 70 reviews.

Menu