Retourbeleid

Hoe meld ik online mijn retour aan?

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

Retourvoorwaarden

▶ Kopieerbare software / DVD’s / CD’s, waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
▶ Producten die wegens gezondheidsbescherming of hygiëne verzegeld waren en
waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, zoals oordopjes / in-ear handsfree headsets.
▶ Op maat gemaakte kabels.
Dat is niet nodig. Je retour wordt automatisch geannuleerd wanneer je je product niet binnen 14
dagen na aanmelding terugstuurt.
Jazeker. Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. In het
online retourformulier kun je aangeven welk product je wilt retourneren.
Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen.
Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een barbeque uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee barbecueën.
Als je product niet door eigen toedoen en binnen 30 dagen na aankoop stuk gaat, krijg je gewoon een nieuwe.
Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Je hebt 2 opties:
▶ je product gratis ruilen voor een ander product.
▶ je product retourneren en je geld terug laten storten.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Je kunt je keuze aangeven in het online retourformulier.

Retourstatus

Zodra we jouw teruggestuurde product binnen hebben, versturen we je nieuwe product. Is je nieuwe product niet op voorraad? Dan laten we je dat natuurlijk weten en krijg je eventueel je geld terug.
In je Mijn SelectGoodz-account kun je de status zien. Zodra wij aan de slag gaan met jouw pakket, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product volgens je Track & Trace is aangekomen op ons retouradres, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.

Heb je je pakketje meer dan 3 dagen geleden teruggestuurd en nog niets gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 3 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:

▶Je hebt het bedrag of een gedeelte daarvan betaald met een cadeaubon of een voucher. Je krijgt dat bedrag dan terug in de vorm van shoptegoed.
▶Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.
De waardering van selectgoodz.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 70 reviews.

Menu